نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2522
-
الف
+

بازیگر «شهرزاد» به صحنه تیاتر بازگشت

«مهدی سلطانی» با شاه لویی و دخترانش هفته پایانی ماه عقرب روی صحنه تیاتر شهر تهران خواهند رفت.

«مهدی سلطانی» زاده ۱۳۵۰ خورشیدی در شهر شیراز، بازیگر سینما تیاتر و تلویزیون که با بازی در نقش  «هاشم دماوندی» در سریال شهرزاد توانایی های استثنایی خود در عرصه بازیگری را به رخ کشیده بود به زودی روی صحنه تیاتر خواهد رفت.

به گزارش آی فیلم2، نمایش «شاه لیر» به کارگردانی «مسعود دلخواه» از چندی پیش تمرینات خود را آغاز کرده و قرار است به زودی روی صحنه تیاتر شهر برود.

پیش از این قرار بود «اکبر زنجانپور» ایفاگر کرکتر شاه لیر در این نمایش باشد که به دلیل بروز برخی مشکلات وی از بازی در این نمایش انصراف داد و حالا مهدی سلطانی به جای وی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مسعود دلخواه با اشاره به حضور موفق سلطانی در مجموعه تلویزیونی «پدر» و کسب عنوان بهترین بازیگر مرد از هجدهمین «جشن حافظ» برای نقش آفرینی در سریال شهرزاد توسط این بازیگر به میزان گفت: مهدی سلطانی به‌عنوان بازیگری تأثیرگذار در سال‌های اخیر از میان چندین کاندیدای کرکتر شاه لیر برای بازی در این نمایش انتخاب شده است.

وی ادامه داد: بازی در کرکترهای اصلی آثار «شکسپیر»، مستلزم داشتن تجربه بازیگری، دانش و توانایی‌های مضاعفی است که در کنار تسلط بر آثار ادبی، بازیگر را به سمت دستیابی به لحظات ناب آثار این نمایشنامه‌نویس شهیر، هدایت خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این حضور «بهاره رهنما» و «الهام پاوه نژاد» در کرکترهای دختران شاه لیر پیش از این قطعی شده بود.

نمایش شاه لیر که بزودی بازیگران و عوامل آن بطور کامل معرفی خواهند شد، در هفته پایانی عقرب سال‌جاری در سالن اصلی مجموعه تیاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر